Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΘΑΝΑΤΟ

Η ελευθερία...
είναι μια δύναμη... 
που ανήκει στον άνθρωπο, 
και που του επιτρέπει... 
να ενεργεί χωρίς να βλάπτει τα δικαιώματα του άλλου


Μετά από σήμερα δεν έχει άλλο φόβο
μετά από σήμερα δεν έχει άλλη πληγή
αυτό που λάτρευα στο σώμα το πληρώνω
αυτό που έτρεμα στα μάτια το’χω δει
ανοίγει η πόρτα φεύγεις εσύ και με αφήνεις μόνο

Εγώ απόψε τέλειωσα δεν έχω άλλο να ζήσω
απ’τη στιγμή που προχωράς και με αφήνεις πίσω
Εγώ απόψε τέλειωσα απόψε που σε χάνω
δεν έχω άλλο θάνατο δεν έχω άλλο θάνατο
δεν έχω άλλο θάνατο για να ξαναπεθάνω

Μετά από σήμερα δεν έχει άλλο δάκρυ
μετά από σήμερα δεν έχει άλλο θυμό
ποιόν είδες να’ζησε πιο πέρα απ’την αγάπη
ποιόν είδες να’πεσε πιο κάτω απ’τον γκρεμό
ανοίγει η πόρτα τρέχει η φωτιά 
και μένει πίσω η στάχτη

Εγώ απόψε τέλειωσα δεν έχω άλλο να ζήσω
απ’τη στιγμή που προχωράς και με αφήνεις πίσω
Εγώ απόψε τέλειωσα απόψε που σε χάνω
δεν έχω άλλο θάνατο δεν έχω άλλο θάνατο
δεν έχω άλλο θάνατο για να ξαναπεθάνω


Ντελακρουά, ο Ευγένιος
Οφηλία (ο θάνατός της) 
1843 
Λιθογραφία, 181 x 255 χιλιοστά 
Musée Eugène Delacroix, Παρίσι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου