Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

ΠΑΤΕΡΑΣ.. ΄΄Ευκαιρίας δοθείσης΄΄

21 - 6 - 2015
΄΄Ευκαιρίας  δοθείσης΄΄ 


Ύψιστη  προσφορά  του  Θεού
η  Δημιουργία  Ζωής
-Ύψιστη  προσφορά  της  φύσης η ζωή.

ΠΑΤΕΡΑΣ...

...ρόλος...  σημαντικός  στην  ανάπτυξη και διαμόρφωση 
της  ψυχοσωματικής  υγείας  ενός παιδιού.
Ένας  ρόλος  πολυπρόσωπος  δύσκολος....
που...
διαφοροποιείτε...  από  το  φύλλο  του  παιδιού...

Η μορφή... 
που  επιβάλετε... να  λειτουργεί
πρωτίστως  Πατρικά.... αλλά...  και  Μητρικά...
όταν το απαιτούν  οι συνθήκες...
με...  δεδομένα...
την αγάπη... την αξιοπρέπεια... και  τον σεβασμό...
για  την επιβίωση...  της  ΄΄προέκτασης΄΄ της  ψυχή  τους


  

Στα χέρια της μητέρας μου, κοιμόταν ο πατέρας μου
Και η ζωή ξημερώνει στα παιδικά μου μάτια
Και το πρωί που έφευγε, μια ακτίνα του ήλιου ξέφευγε
Και χόρευε στο βήμα του αργά στα σκαλοπάτια

Στο μεσιανό του δάκτυλο μια φαγωμένη βέρα
Κι ανάμεσα στα χείλη του μια ήσυχη γραμμή
Δε μίλαγε μα δάκρυζε, στην πρώτη καλημέρα
Λογια είναι τα δάκρυα, κρυμμένα στα κορμί

Τους δρόμους που περπάταγε, ασίκικα τους πάταγε
Κι ας ήταν ο πατέρας μου σκαρί συνηθισμένο
Στους ουρανούς αρμένισε και το σακάκι ανέμισε
Καιρός πάει που έφυγε μα εγώ τον περιμένω





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου